SKRIVET: 2008-09-22, kl 21:20:56 | PUBLICERAT I: Vardagen

Tycker om båda

Ja då har man överlevt ännu ett fylleslag. Jag förstår inte varför man utsätter kroppen för det. När ska man lära sig att dricka med måtta i allafall? Kan någon lära mig det? Nä, för alla andra stollar dricker lika illa som jag. Kan ingen lära sig att dricka med måtta o lära ut trixet? Det var i allafall inget ölspel för då hade inte lilla Elin (Irene) kommit från Lundavägen i allafall, så säker är jag på det. Men kul hade man o det är väl det som räknas även om det tog en 26h timmar från det man gick hemifrån till man kom tillbaka. Men trevligt var det. Gjorde inget annat i söndags än att gick från den ena soffan till den andre till den tredje.

Idag har jag haft datalektion med John. Lärt mig att föra över från C till D. Trodde att han skulle strypa mig genom datorn men det gick bra. Så då har vi lärt oss ngt nytt idag. Man lär sig så länge man lever.

Imorgon bär det av till Stockholm för förberedande inför diamantgraderingskursen i London. Det ska bli kul. Sen en 4dagars semester med Sofie. Ska bli jättemysigt att träffa henne igen o så länge.

Ibland blir jag lite rädd för mig själv. Det känns som om man är två människor. En Elin på jobbet som sköter sina sysslor o allt vad det heter o sen när klockan blir 17.00 fredagkväll så kommer helt plötsligt en annan Elin på besök. Vet inte riktgit vem av dom som jag tycker bäst om. Elin på jobb är kanske lite tråkigt, men den andre Elin är ju helt galen. Henne blir jag lite rädd för. Tur man har sina vänner som tar hand om en, även om inte alkoholen är inblandad.

Lite bilder från lördagen.....inga förklaringar kan ges.

        

       

 

 På den här bilden händer det ganska mkt, herr Strand tittar surt in i kamera, Danne ser ut som om han ska kräka o Fredde lägger en hjälpande hand på hans axel.....eller ngt liknande....

Vid närmare eftertanke så tycker jag om båda mina Elinar, den ansvarsfulle och den som släpper på alla hämningar, som bjuder på sig själv :)


någon

i love bouht my girls but working girl have i racit


sofie

jag gillar båda dina sidor me!! du är bäst



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: