SKRIVET: 2008-09-20, kl 00:19:53 | PUBLICERAT I: Vardagen

Så här kul har jag en fredagskväll... :(

Okej, var inne på Emes sida o såg att hon hade en massa fula ungar. O mina blir då inte detsto sötare ska jag be att få tala om..



Jag och Orlando Bloom får dock inga söta ungar, ser ju inte ut som en bebis, liknar ju en femåring.





Jag och Justin ska nog heller inte har barn..trots att han är ganska så fin..




Och det här med Patrick Dempsey, ja jo hade kanske funkat.




Jag o Adam Brady får ngt konstigt, men den ända som liknar en bebis i allafall.




Det här liknar mer en onda dockan tycker jag så jag o Wentworth Miller ska nog inte nuppa. Men han är ganska så fin han med..




O det här vill jag inte prata om, Keith Urban.



Christian Bale bebis...nä tack.



Ja, det här förstår jag mig verkligen inte på. Richard Gere, jag och Orlando Bloom får en likadan 5 åring.

Nä, jag tror nog att det får bli Patrick Dempsey. Men han är ju ganska upptagen, har väl tvillingar eller ngt, så jag lägger nog ner det hela. Har nog inga bra gener till det här med bebisar!


Anonym

Haha så du och Bale får en neger?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: