SKRIVET: 2008-09-03, kl 20:38:27 | PUBLICERAT I: Vardagen

Inget hår...

Ja! Nu har jag då tagit o gjort det. Eller inte jag men Cindy. Cindy har klippt av mig håret! Lite ovant men jag vänjer mig nog vid det om inte så är det väl bara till att ta det som det är. Aja får se hur jag kan hantera mitt nya hår. Hennes arbetskamrat vill klippa sig kort men hennes argument till att inte göra det var "Att då kommer jag inte till att få ngr ragg!" Men det behöver inte jag oroa mig för, för dom hade jag inte innan heller! Ha ha ha!!! Kul att ha det som argument för att man inte ska klippa sig. Hennes charm o personlighet sitter väl inte i håret?


silkesapa

Du är jätte fin. Och har inte raggen fattat vilken fin tjej du är så är det inga bra ragg. Lycka till med hårtvätten.

Puss


sofie

SNYGGT!! blev sugen själv att klippa av rufset lite. ses snart!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: