SKRIVET: 2008-09-12, kl 18:04:44 | PUBLICERAT I: Vardagen

Har vi gjort ngt?

Nyss hemkommen från jobbet,. Har varit en väldigt seg vecka, inte så mkt att göra. Igår kom jag på den briljanta idén att städa i det "hemliga rummet". Ja o där satt jag igår från kl 9 till kl kl16. Trodde inte att jag skulle överleva men det gjorde jag tydligen.

Helgen som var tillbringades i Tylösand på Per Gessels SPA! Det var jättefint o jättestort. Helt underbart att bara gå runt i bikini o badrock en helg. Fick ansiktsbehandling. Var underbart. Var nog mer full än jag var nykter under den helgen. Men men det är ju sånt som händer. Nu är det över o vi får blicka frammåt mot dom kommande helgerna.

Sitter nu i soffan o väntar på att cykla hem till Eme o Fredde på Wiikväll. Dom har bjudit Nettan, Thomas, Peller o lilla mig. Det ska bli trevligt. Imorgon ska Kicki ha tjejmiddag här hemma. Kul att man var bjuden! Det ska bli trevligt att träffa töserna igen var ett bra tag sedan sist.

Idag på lunchen så var jag hemma hos Eme o åt pasta. Det var jättetrevligt. Satt o pratade o så där så säger hon "Jag saknar Göteborgaren o Finnen lite" "Ja, det gör jag med. Var länge sen vi träffade dom" "Ja...men det var ju iofs bara 2v sen" Vi kom fram till att vi har nog gjort dom ngt. Måste ha varit ngt som hände senast när vi sågs. När vi festade då Fredde inte var hemma. Men vad vet vi inte. Men dom vill inte leka med oss längre.

Nu börjar jag bli hungrig ska se vad vi hittar!

Ikväll ska jag spöa dom i bowling!!!


"Finnen"

Vaddå vill inte leka längre! :) Det var det dummaste jag hört! Bara för att ni inte vill festa när vi gör det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: