SKRIVET: 2008-09-18, kl 18:51:48 | PUBLICERAT I: Vardagen

Emelie, min!

Emelie, Eme, Ems är min syster. Hon är världens bästa syster man kan ha. Hon tar hand om mig i vått o tortt. Hon finns alltid där för mig när jag behöver henne. Är jag arg gör hon mig på bättre humör, är jag ledsen så gör hon mig glad. Är jag full gör hon mig fullare. (Vet inte riktgit om det är bra men i allafall) Hon tar alltid hand om mig o det älskar jag henne för. För några år sedan var jag nära på att förlora henne, men hon var starkare än vi alla trodde. Det var inte hennes tur och det bevisade hon. Vet inte vad jag hade gjort om jag hade förlorat henne. Vet inte hur jag hade varit som människa om inte hon hade funnits. Hon gör mig till en bra människa. Hon kan vara barsk o lite taskig ibland utan att hon vet om att det sårar mig, men säger jag till henne så blir hon snäll igen o säger att hon ska försöka tänka på det som hon gör o säger. O det har hon lyckats med, var länge sen jag blev ledsen på henne. Men hur ska man kunna bli det, titta bara på henne!!




Var hemma hos henne idag på min lunch. Hon är alltid så söt när hon är hemma o lullar runt. Idag mötte hon mig i Fredriks mjukisbyxor o tjocktröja o håret stod åt alla håll o kanter o hon såg inte klok ut. Men hon var ändå söt, min lilla Emelie! Vet inte vad jag vill komma med det här, men ja.


Anonym

Naw älskling! Jag är ju full som ett ägg på den bilden!


Anonym

Men du är min o du är söt!


Johat!

Vilka fyllon ni två är. Hälften av tiden vi umgås så är vi fulla.

Vilket gör mig till ett fyllo också. Härligt.



Hahah, Eme är barsk! Jag hoppas Fredde tar åt sig äran av skapandet av hennes barskhet! Precis som jag tar åt mig äran att ha gjort Jimmy till en vrång göteborgare! Härliga tider!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: