SKRIVET: 2008-09-15, kl 20:58:33 | PUBLICERAT I: Vardagen

Duktigt Flinkan

Måndagkväll! Har överlevt ännu en helg! Fredags var det Wii o SingStar på Lundavägen i lördags var det tillställning här hemma. God mat, god dricka o underbart sällskap! Sen bar det av till Lilla T o Centliliter o Gram o sen till Swing Inn. Det var så kul att vara ute med Kicki igen att jag inte ville att kvällen skulle ta slut!!!

Söndagen blev det en liten promenad o sen  soffan o sen i Limhamns idrottshall med bandy.

Idag har jag däretmot varit jätteduktig om jag får säga det själv!! Tog min lilla stålfarfar o cyklade till Pildammsparken o sprang. Jag sprang. Tordde jag skulle dö på kuppen men jag klarade av det faktiskt. Känndes oerhört skönt efteråt.

Nu sitter jag påklädd i soffan med 17 stearinljus o försöker få upp värmen i lägenheten. Var bara 17grader när jag vaknade imorse. Måste nog ta tag i det tror jag, ringa hyresvärden.

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: