SKRIVET: 2008-10-08, kl 19:17:34 | PUBLICERAT I: Vardagen

Soptipp

Vaknade kl10 idag. Åt frukost o sen så fick jag panik så jag stack o jobbade. Hade sagt att jag skulle vara hemma men jag klarade inte av en dag till i soffan o tv´n. Kom hem kl1720 o gården ser ut som en soptipp!!! Förra året gick hyresvärden ut med om att man skulle märka sina förråd o cyklarna. Allt annat skulle slängas. Detta meddelande kom förra sommaren i juni typ. Men nu, 1½ år senare så ska dom ta tag i det. Bättre förr än aldrig iofs.



Har även funderat på vad det är med min kropp o oktobermånad? Har lite feber känner jag men vill inte bry mig mer om det. Har ju legat hemma nu i nästan 3 dagar o käkat Ipren. Förra året hade jag med feber fram o tillbaka o sen kom dom här föbaskade såren. Jag hoppar verkligen att det inte är samma skit i år igen för då säger jag upp mig från den här kroppen, då orkar jag inte mera faktiskt.

Om 1½ vecka beger jag mig till London för diamantgraderingskurs. Börjar bli lite smått nervös faktiskt på hur jag ska ta o klarar av den. Den är då på engelska vilket är självklart med tanke på var den ska hållas. Men tänk er alla orden på en diamant men på engelska??? Rondist, kulett, facetter, bord, pavilljong, inneslutningar, hack, skador mm!!! Ja som ni ser så fattar ni ju inget av det på svenska så hur fan ska det då gå för mig på engelska????! Aja det får väl bära eller brista känns det som.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: