SKRIVET: 2008-10-18, kl 19:13:34 | PUBLICERAT I: Vardagen

London

Lördagkväll igen. Vad veckorna går fort fram. Idag har vi dammat, dammsugat, bytat sängkläder o packat. Varför ska det vara så svårt att packa ner det sista i väskan? Jag förstår inte.

Mamma kom idag, var uppe i stan o handlade födelsedagspresnt till lilla mig. Fick underkläder. Det var bra för det ville jag ha! Sen lagade hon köttbullar o sås till mig o jag kokade potatis o rev morötter. Dagen har varit hur bra som helst!

Nu sitter jag här med lite godis o ett glas cola som mamma lämnade kvar till mig o tittar på tv. Men det finns inget att titta på egentligen.

Imorgon bär det av till London. Får se om jag har kvar mitt öra när vi landar kl14 imorgon. Eller kanske om jag har dött på vägen dit för jag kommer nog till att få skitont i örat. Kommer nog till att göra så helvetes ont så det inte är sant. Känner lite nervösitet inför kursen, men det blir väl bra kanske. Ska bli kul att komma till London i allafall, hoppas man hinner utforska staden.

Igår var vi på namngivelsefest ute i Bara. Träffade alla gamla vänner det var jättekul men jag fattar inte det här med namngivelsefest, men men det kanske bara är jag. Känns som om jag har skrivet det här innan eller så har jag bara tänkt det.

Jag har en flygande tånagel. Den är jätteläskig. Sitter bara fast på den högra sidan av min tå o den vänstar är lite ute o flyger. Undra när den kommer att trilla av eller hur det blir med den.

Detta inlägget känns välidigt onödgit men ändå skönt på ngt sätt.

Dax för det sista!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: