SKRIVET: 2008-10-09, kl 21:24:53 | PUBLICERAT I: Vardagen

Generation fett



Sophögen på gården växer liksom min oro inför Londonveckan känner jag. Börjar bli mer o mer nervös nu. När jag fick reda på det i sommras så var det ju jättelång tid dit men nu helt plötsligt så är tiden här. Näää jag vet inte, vill nog inte, eller jo det är klart att jag vill. Men jag är jättenervös!!!

På tal om sophögen ja, ngt ni behöver? En kyl, ett däck, en skrivmaskin såg jag bakom kylen? Nä inget , jag förstår.

Generation fett! Hur fan vill man bli världens fetaste kvinna?? Varför vill man väga 450kg? Vill man ta livet av sig? Tydligen. Men varför i allsindar vill man väga 450kg??? Det är ju ren totyr mot kroppen. Hur kan man kränga så mkt mat? Vad får man ut av att sätta sig på människor? Är det en sexuelltillfredställelse? (konstigt ord att skriva) Jag förstår då inte o jag kan inte titta på programmet heller så jag kanske kan få höra deras förklaringar för jag mår illa utav att bara titta på reklamen. Usch ja fy...nä tvi vidrigt tycker jag.

Nu ska jag o Dr Troy spendera en timme ihop tänkte jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: