SKRIVET: 2008-10-06, kl 15:37:45 | PUBLICERAT I: Vardagen

Dr Christian Troy

Natten tills i går blev jag störtförskyld. Blev anklagad för att ha legat med rumpan bar. Men jag hade både täcke o filt på mig. Näsar har runnit o ögonen läcker. Inget kul alls. Idag har jag legat i soffan hela dagen o tittat på tv. Kollade "Don´t mess with Zohan" lite galen film om jag får säga mitt. Sen har jag kollat ett avsnitt av Nip/Tuck!!! Helt underbar serie! Vill kolla alla avsnitt men får nog snällt ta o vänta lite. Dr Christian Troy är ju inte så ful att vila ögon på direkt....mmm.... Titta bara!



Var nere o lämnade ett paket på posten. Skulle in o ha mjölk. Tänkte att det kan jag ju handla på Lidl. Gick in, tittade mig omkring. Hittade mjöken, tog den. Var inte helt överlycklig över vad jag hade handlat med mig hem faktiskt, men orkade inte gå in på Malmborgs för en liter mjölk o stå i oändlig kö.



ARLA! Vad har hänt med Skånemejerier, gör dom inte mjölk längre eller??? Det fick ju som sagt gå, men nu står den i kylskåpet med sin konstiga öppning, man kan ju för bövelen inte stänga paketet. Kolla den konstiga öppningen!!!! Så nu står den öppen i kylen o tar åt sig all kylskåpsdoft. Gott att dricka den sen till middagen? NÄ! Ska aldrig mera handla på Lildl, dom har ju inte normal mjölk!

I onsdags var jag hemma hos Eme o Fredde (inget ovanligt kanske :) ) o Nettan o Thomas ringde o ville komma förbi en stund. Jag o Eme gick ner o handlade. När vi kommer upp så står Nettan o ser lite lömsk ut. Hon tar fram en present till Eme.....en Dramaten. Både jag o Fredde tittade på varandra o skakade med huvudet. Varken jag eller han följer med henne o handlar med den där saken. Den är tillomed neonrosa!!! Men så lycklig som hon blev när hon fick den där saken är helt otroligt. Tur att hon hade öron som stoppade hennes leende.
Så här glad var hon!


mamsi

Det finns bara sådana mjölkpaketer i småland.

Använd ikea klämman den går till allt. Vad roligt att man kan bli lycklig över en Lotta den är jätte bra för jag har varit med Lotta och Eme och handlat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: