SKRIVET: 2008-11-25, kl 21:45:12 | PUBLICERAT I: Vardagen

Godmorgon mamma! Mail som inte gick att skicas igår

Godmorgon min mamma! Hur har natten varit? Har den varit snäll mog dig? Var o gjorde mina naglar idag o sen gick jag upp en runda till Kicki o Molly. Som hon växer. Stora flickan nu! Sen gick jag hem därifrån. Satt mig o åt o sen började jag bordera. Såg att jag hade gjort fel så jag började dra upp allt som jag hade sytt igår. Får en knuta på tråden o ett tu tre så är nålen borta. Börja leta lite försiktigt där jag har suttit. Blir mer arg för jag inte hittar nålen, lyfter på kuddarna i soffan ( o där behövs det dammsugas), flyttar fram mattan o drar ut soffan, ingen nål där. Lägger mig på alla fyra o kryper runt på mattan som en hund o känner efter nålen, vid bordet i alla hörn. Men nä ingen nål där. (o innan jag började bordera såg jag framemot att se Desperate Housewives, men det avsnittet har jag redan sett) Om grannarna såg mig så måste dom tro att jag fått ngn sorts sjukdom. Kollade alla sprinogr i golvet men nä, ingen jävla nål där heller. Så nu kan jag inte bordera längre. Mest frustrerande är att jag verkligen inte hittar nålen trots att jag har letat som en jävla galning!!! Har väl svalt den eller ngt. Nu ska jag gå o sova hoppas att du får en bra dag PUss puss


mamsi

Min dag blir alltid bra när du hör av dej.Jag har nålar hemma.

LOVE


mamsi

JAG MÅR ALLTID BRA NÄR DU HÖR AV DEJ. NÅLEN KOMMER ALLTID FRAM ANNARS FINST DET FLER ATT KÖPA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: