SKRIVET: 2008-07-21, kl 22:25:17 | PUBLICERAT I: Vardagen

Molly Theo Villiam mina solstrålar

Nyss hemkommen från en heldag med Molly! Vi var ute o hälsade på Nettan, Martin o Theo. Det är helt fantastikt att det kan växa en människa inuti ens kropp. Att allt bara kan växa o skapas till en liten person i magen på en. Det är ngt som jag är faccinerad (vet ej hur det stavas) av. Helt galet att det kan växa en person inuti ens mage ja... O dom är ju så underart söta o goa. Lite halvtjocka o så där, säger inte så mkt, gnäller till ibland o då är det bara att stoppa in nappen så blir dom tysta en stund igen. Satt o höll Molly en bra stund i soffan, hon tittade på mig med sina fina ögon, hon har ingen aning om vad som försigår runt om sig o hon måste lita fullständigt på en. Att det finns människor som överhuvudtaget kan slå sina små barn är för mig en gåta. Hur kan man ta till våld mot ngt som bara är 50cm o inte kan försvara sig alls? Sjuka människor. Men så i allafall så låg hon där o tittade på mig, slumrade o tittade igen...då fick jag en känsla "Jag vill oxå. Jag vill med ha en liten bebis som är helt beroende utav mig. Som ser ut som mig. Som jag ska ta hand om o älska o vårda ömt" Men min tid kommer kanske den med, men man vet ju aldrig. Kanske aldrig kommer till att få en mini me. O sen så växer dom upp o blir som Villiam. Får en egen personlighet, egen vilja o är så fruktansvärt charmiga! Ja...ytterligare en gång så fattar jag inte att en människa kan växa inuti en....

Imorgon smäller det! Imorgon ska vi bestiga Sten! Sten ska bestigas. Vatten ska med kameran ska vara laddad! Vi ses imron Sten!

 Molly

 Molly
 Theo


 Molly o Theo

 Theo


 Villiam

 Villiam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: