SKRIVET: 2008-07-18, kl 23:09:18 | PUBLICERAT I: Vardagen

My summer

Nu så är denna sommaren med över känns det som! Det har varit mkt som har hänt på lite tid...mkt galna o konstiga saker. Inte nog med att man ska vara stark o bära plattor o fördärva tån till att man ska leta efter föräldrar till en liten pojke på Mc´Donalds ngn stans i Sverige. Det gick ju inte heller så bra för Sverige i EM.

Helgen innan midsommar skadade vi lille tån ja...trodde nog att jag var starkare än jag var....men icke så nicke! Men som tur var så var det ju inte jag som var inblandad i den olyckan..... :)
Midsommarhelgen spenderades på väldens mysigaste ställe, nämligen ute i skärgården i Stockholm på Ingmarsö med Eme o Freddo hos hans pappa. Helt ljuvligt var det! Precis som Saltkråkan! Men innan dess så hamnade vi på Mc´Donalds ngn stans i Svergie o där var en liten pojke som gick o skrek i panik efter "Åsa Magnus", ingen reagerar o han får mer o mer panik i rösten "Åsa Magnus Åsa Magnus!!!!!!" men nä. Går fram till honom o frågar vart dom satt "Åsa Magnus".Vi går ut på parkeringen, vilken färg har ni på bilen frågar jag o till svar får jag "ÅSA MAGNUS!!!!" o sen så kommer då dom här ansvarsfulla päronen o säger "Men du stod ju o läste så vi gick ut i bilen" Herregud o dom ska uppfostra ett barn!
Sen efter det så har helgerna bara rullat förbi, en massa fest med Eme, Freddo, Johan, Jimmy o Jenny (galna människort det där) o Wii! Har införskaffat PS2 o singstar, jag är inte så grym på att sjunga men vad gör det, det är ju kul o det är ju det som räknas! Wii bjuder ju på bowling, tennis o golf så man känner av det i kroppen i allafall, sjukt att få träningsvärk efter att man har spelat tvspel..

Ja, i tisdags då så begav sig jag Eme o Jenny till Kiviksmarknad. Tänkte att det skulle gå smidigt att köra dit. Men efter två timmar var inte framme...vi har i allafall fått se en liten håla som heter Hurva o sen inom Löberöd när vi ändå var i krokarna tänkte vi. (Men inte friviilligt) Där besöktes ICA o apoteket. Det som vi skulle köra mot heter Veberöd (tror jag att det var) men vad gör det håla som håla ute i ingemansland. Efter många "Fin natur i allafall" så kom vi då äntligen till marknaden. Usch herregud, det är inget för mig, aldrig mer en marknad! Vilka hemska människor det finns. Där inhandlades en liten portmonä, en kokosboll o en äklig rem. Sen då till mitt önske mål på resan Stenshuvud..men innnan dess så skulle vi besöka Kiviksmusteri, väldigt mysigt o vackert. O sen så Kungagraven (vilken eller vilka kungar som är begravda där förtäller inte historien). Ja det var ett stenrös...väldigt brett stenrös. O sen så äntligen bar det av till Sten. Ja...men Sten såg inte ut så som jag trodde o tyckte att sten såg ut för 17år sen när vi var på klassresa i trean. Det var ju bara en kulle med en massa träd!!!! Han gjorde mig verkligen besviken, o Eme o Jenny ville inte bestiga honom heller så nästa vecka ska vi ta på oss vandrarkängorna o ta honom! Yes!  

I septemer bär det förhoppningsvis av till Stockholm o till lilla söta Sofie! Var ett bra tag sen vi sågs, kollar ibland på bilderna från förra sommaren o saknar henne.


Lite bilder på människorna som har förgyllt min sommar o mitt liv!







     

        
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: