SKRIVET: 2008-07-29, kl 20:03:23 | PUBLICERAT I: Vardagen

Tillbaka till verkligheten

Jaha då sitter man här efter 2veckors semester o äventyr o galna helger! Ute skiner solen o det är väldigt hett, men vad annars, nu så har ju jag börjat jobba. Lika varmt inne som ute. Har jobbat två dagar nu, känns helt okej faktiskt konstigt nog, förutom då vädert.

Sista veckan så bestegs då Sten, sen så var det storstädning som gällde, besök i Folketspark o Minigolf. Minigolf är nog inget för mig kom jag på. Det är ju skit svårt, man slår rätt (tror man) men bollhelvetet går alltid fel. Ett jävla påhitt egentligen. Jävla idioter i Plötsligt i VInslöv. Hur fan kan man viga sitt liv åt det???? Då har man verkligen inte alla hjärnceller hemma. Beachen både i fredags o lördags. Helt underbart! Underbar värme o underbart sällskap, då kan det inte bli dåligt. I lördagskväll var det grillning hemma hos Eme o Fredde med Johan o Hasse, sen så kom Jenny, Peter o Peter. Spelade ölspelet, slutade väl som det brukar sluta! Vid 23-tiden var alla ganska fulla...men tro inte vi slutade då inte nä nä. Blev utgång. Gick hem i gryningen då ångesten gjorde sig påminnd, inte bara för jobbet men oxå för att det var ljust när jag kom hem! Stötte på en mindre brand vid viadukten. Fredde ringde 112, mkt duktig. Brandkåren kom o då fortsatte vi till Mc`donalds.

På torsdag är det Helsningborg som gäller...hoppas att jag inte blir mer galen än jag har varit dessa dagarna på vårt väldigt tomma kontor..

       

       

          


Johat

HAHAHAHAHAHAHA. Vilken underbar bränd tjockis-bild du har på mig där med Jenny i knäet. Whaddafack.


Anonym

Amen vadå? Ni ser så fridfulla ut jue!!!! hahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: