SKRIVET: 2008-12-09, kl 20:37:38 | PUBLICERAT I: Vardagen

Julklappar

Julklappar. Hur kul är det egentligen? Har nu suttit i 2h o slagit in o tejpat o snötat. Ont i ryggen får man med. Varför ber man inte om att dom i affären ska slå in dom ist? Nä, för det är ju så trevligt o kul att göra det när man kommer hem, titta på vad man har köpt o sen slå in dom med papper, tejp o snöre. O ja, särskilt fint blir det ju inte heller för den delen. Men men, till nästa jul så ska jag be om att få alla julklappar som inhandlad inslagna så slipper jag det när jag kommer hem :)

I helgen inhandlades Monopol Malmö. Riktigt kul spel. Började spela i lördags fortsatte i söndags o än idag är vi inte klara. Får nog ta tag i det till helgen. Ska även jobba på lördag, hoppas att det går fort så jag kan komma hem. Kvällen ska spenderas på Lundavägen med spel, lussekatter o glögg. Johan, Jimmy, Fredde, Eme o jag...vårt lilla gäng. Va kul vi har ihop.

Snart är det nytt år. Vart har detta året tagit vägen någonstans undrar jag faktiskt. Tyckte inte det var så länge sedan vi var samlade på julafton hos Eme o Fredde o nu är det dax igen. Veckorna bara försvinner. Det känns som om det var förra veckan det var sommar o semester. Lata dagar på stranden, kvällar med grill o Wii. Hoppas att vintern går lika fort så kan vi göra alla dom där roliga o mysiga sakerna igen.

       

           

Denna ljuviga sommarperiod, hoppas att du kommer snart igen, I like!


Johat!

När man tänker tillbaka på sommaren, minns man mycket annat än att vi alltid var fulla?



Vi var och badade nån gång också, men annars var det mest ett aktivt, konstant alkoholflöde som jag minns (eller inte minns, lite av varje).



Fast det var roligt, hoppas precis som du, att den här förbannade vintern är över på ett par dagar och att det blir 30grader och sol igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: