SKRIVET: 2008-12-17, kl 21:25:25 | PUBLICERAT I: Vardagen

Spjut smärta

I natt har jag inte kunnat sova så bra. Varje gång jag har vänt mig har det kännts som om ngn försöker dra isär min rygg. Fy fan va ont det har gjort. Vaknade av att jag var kissnödig. Tänkte jag tar mig ner i sängändan så blir det nog lättare. Förflyttar mig sittandes ner där för väggen fanns där som jag kunnde hålla i. Sätter ner mina små fossingar på golvet o ska ställa mig upp....till att börja med så skjuter det iväg en sån smärta från tårna upp i stjärten o vidare till ryggen när jag ställer mig upp. Tar ett steg o det känns som om benen inte ska orka bära mig till toa. För varje steg så känns det som om ngn sticker ett spjut i ryggen på mig. Känner mig som om jag vore 77 ist för 27. Kommer väl in, sätter mig med möda o besvär men upp ja...det var ett större problem men upp kom jag. Samma problem imorse när jag skulle stiga upp. Men det lättade lite grann. Kom till jobbet o dom tyckte att jag skulle bege mig till en kiroprakter/naprapat eller ngt liknande. Ringde mamma o hon ringde sin massör o dit gick jag. Det var inte den skönaste massagen jag har varit på. Fy i faskiken va ont det gjorde när han tryckte o hade sig. Men det var ändå en skön känsla samtidgit som det gjorde svinont. Vad jag ville komma framtill var att jag nu mår mkt bättre i ryggen o nog kommer till att sova gott i natt :)


Anonym

Tänk vad bra det är att ha en mamma. Hoppas att ryggen är bättre.

Kram mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: