SKRIVET: 2008-12-14, kl 21:33:02 | PUBLICERAT I: Vardagen

Måltorka

Vilka underbara helger som har passerat. Förra helgen var det bio på lördagen, Madagaskar. Trevligt. Förra söndagen blev det Malmöspelet o sen bandy.
Denna helgen var inte mkt sämre. I fredags så samlades vi på Lundavägen, lite singstar fram till kl20 då johan o jimmy kom. Vi såg idol. Trodde aldrig att vi skulle få se klart det, men det fick vi! Sen kom fredde hem o det blev Mario cart. Efter det lite bowling. Efter 2 el 3 glas vin sa jag godnatt o cyklade hem.

I lördags jobbade jag sen åkte jag hem till mitt andra hem o vi lagade tacos. Johan o Jimmy kom. Såg fotboll o sen så spelade vi Malmöspelet. Helt plötsligt så säger johan "honung" o sen inget mera. Inga direkta förklaringar eller liknande. Sen sitter han o upprepar detta ord hela kvällen. Vi andra bara tittade på honom o höll med. Lika bra det.

Idag har det varit slappdag o sen bandy. Riktig kul bandy. Var ganska jämnt i första halvlek. Burlöv vann med 12-6 tror jag att det var. Fredde gjorde inga mål som han har lovat nu i flera dagar. Måltorka säger han att han har. Får hoppas att denna måltorka har släppt tills nästa säsong.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: