SKRIVET: 2008-12-16, kl 21:07:15 | PUBLICERAT I: Vardagen

Ge fan i att gunga min säng!

Vaknar imorse utav att hela sängen gungar. "Vem fan är det som gungar min säng"! Tittar ut i storarummet o märker att där ute gungar det med. Vem är det som gungar hela huset? Lägg av med det dära. Funderar på vad jag ska göra, ska jag gå ut, ska jag gå ner i källaren funderar även på  att gå upp för klockan var ju 0623 kommer jag ihåg. Men vänder mig om o somnar om ist. Tänker lite grann på det men inte så mkt mera. Sätter på nyheterna o då har det visst varit jordbävning i Sjöbo eller ngt liknande. Jordbävning här i Sverige. Lät lite underligt men så hade det ju varit.

Sitter nu här o kan knappt röra mig så ont i ryggen jag har. Kommer inte på ngt speciellt som jag kan har gjort. Men det känns som om vilken sekund som helst så knäpper det till i ryggen o det kommer nog till att göra skitont eller så gör det inte det. Men ont gör det i allafall.


Anonym

Kommer du ihåg när vi var på Kreta???

Pussi mamsi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: