SKRIVET: 2008-12-07, kl 22:49:07 | PUBLICERAT I: Vardagen

Äntligen!!!! :)

Äntligen!!! Ikväll när jag skulle bädda rent så kände jag att jag fastnade med min trasiga tånagel i täcket. Tittade på min lilla tå o naglen satt bara fast lite på högra sidan av tån. Gissa om jag blev lycklig när jag såg att jag äntligen slipper dras med en flygande tånagel!!



Så nu är min tå så hära fin!! Det har bara tagit 25 veckor o 1 dag att tappa den! :)



Igår var vi, jag, eme, fredde, johan o jimmy, på bio. Såg Madagaskar 2. Den var jätterolig.
I lördags när vi var i stan så köpte jag monopol fast det ör Malmögator med. Roligt o underhållande spel.
Eme, Fredde o jag började spela igår, idag sitter jag o eme utan några pengar o fredde bara hovar in alla våra
gator, vi får sälja våra hus o till slut har vi bara 1000kr kvar. Så vi började om ist. Så nu...låt bäste man eller kvinna vinna!!

Åh, va lycklig jag är över min nagel! Nu ska jag bädda ner nyduschade mig i min säng med rena sängkläder. Underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: