SKRIVET: 2008-08-31, kl 22:08:20 | PUBLICERAT I: Vardagen

Varför?

Varför? Varför ska man utsätta kroppen o huvudet för ngt som är kul i ngr timmar o sen så får man ligga en hel dag i soffan o inte kunna eller våga röra sig? Varför gör man så? Varför tappar man vissa delar utav kvällen, varför kommer inte huvudet ihåg allt som skedde? Kommer ihåg att jag går hem m johan o niklas, en jävla omväg kändes det som men det var bara till att trava på, kommer innanför dörren o sen nästa minne är att jag vaknar kl 10. Märker att jag har varit så duktig att ta ut linserna o tvättat ansiktet o till o med har rullat ner. Somnar om, vaknar halv ett, förflyttar mig till soffan o sen ligger o glor på tv´n som en idiot, somnar lite till, får ork att gå hem till Eme o äta pizza o sen soffan igen. Varför?
Inte lönt att säga "aldrig mer" för jag vet att nästa helg är det samma visa igen. Att man aldrig lär sig. Men men, lever bara en gång varför inte göra det bästa utav det även om det kanske inte behöver innehålla alkoholhaltiga drycker varje gång!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: