SKRIVET: 2008-08-19, kl 19:45:24 | PUBLICERAT I: Vardagen

Parasit

Jag blir så förbannad på mig själv. Varför ska jag läsa den där förbannade äkliga räliga BB´s jävla blogg????
Va fan bryr jag mig om vad hon har på sig, att hon inte hinner käka lunch, att den lilla bebisen ska ha ett egen tvpogramm, att hon måste anställa ngn jävla assistent som ska hålla reda på henne? Hennes förldrar kanske hade kunnat ta tag i henne ist för att hon ska trycka ner ngn stackars människa som avgudar henne. Va bryr jag mig om hennes jävla pojkvän nils som bloggar? O vem fan kan tycka att människan är söt???? Hon ser ju inte klok ut.
O för bövelen, varför kan jag inte sluta läsa den där jävla bloggen??? Jag störmig så jävla mkt varje gång jag går in p dne.


Anonym

Hahaha you go girl!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: