SKRIVET: 2008-08-13, kl 19:06:53 | PUBLICERAT I: Vardagen

Förstår du vad jag säger?

Ja då sitter man här mätt o trött o tvätten väntar nere i tvättrummet. Duschen kallar o sängen vill ha rena sängkläder. Usch ja, jag orkar då inte mera men men.
Då har man jobbat nu i tre veckor o det har gått ganska snabbt.
Helgen som gick mös jag o Eme i fredags. Hon bjöd hem på mat o tvspel. Kommer dit vid fem o är vrålhungrig, då sitter sköna helena i soffan med pyjamans o glor. "Jaha vad ska vi äta?" säger hon. "Trodde att du hade fixat mat" svarade jag. Men det hade hon ju inte gjort. Så det blev hamburgare på BK, inte det godaste kanske, För stunden var det gott men sen när man har svalt sista tuggan så undrar man "varför åt jag detta" oxå mår man lite illa. Satte tänderna i Sing Star o det lät förjävligt. Inte bara för att det brukar låta bra men nu lät det inget vidare. Tur att Freddo var på brölopp :) Så sitter hon i soffan o tänker "jag som trodde att vi skulle äta en skitgod middag o mysa lite granne" "ja det trodde jag med, trodde att du skulle ha maten inhandlad så det bara var till att laga det" "men du skulle ju komma på vad vi skulle äta o det gjorde du ju inte". Nä det gjorde jag ju inte.

Lördags blev det jobb o sen så kom Jenny, Peter o Jimmy hit. Satt här i 2h tror jag sen ringer  eme o säger att dom är på väg från arlöv, taxin kommer om 10min. Hon pratar med jenny o hon frågar jenny om hon fårstår vad hon säger, jenny säger "ja jag förstår dig emelie" "ja bra". Sen ringer tösen mig o ger mig adressen "det är med L inte ngt annat" "Ja med L" "Du försår?" "Ja jag fattar" Vi väntar snällt här hemma i 20min o sen så beställer vi taxi. När vi kommer till slutstationen så är dom inte där!!! Den första taxin kom inte o när dom väl kommer så ranglar allar fyra ut, eme, fredde, danne o tobbe. Så förklaringen till att eme frågade jenny o mig om vi förstod henne var nog att eme försökte förklara för sig själv!
Söndagen blev i sängen o sen pizza o fotboll. Fan va dåliga malmö är. Tvi!

Emelie träffade föresten Peter Takter i lördags. Här är ett samtal mellan dom

E-Ha ha är du bror till Johnny Takter?
P-Nä han är min pappa.
E-Din pappa? DU skojar?
P-Nä han är min pappa.
E-Fan va coolt att din pappa är Johnny Takter.
P-Mmmm.....

Sen kommer hon rusandes till mig
Em-Elin elin, vet du om att Peter Takters pappa är Johnny Takter???
El-Ja det vet jag om.
Em-Fan va coolt!!! Jag måste fixa autograf till Göran! Tror du han kan fixa det?

Ja jo det var den helgen det! Får se vad som händer denna helgen!


Em

Det var inte Emelie som var med den kvällen, det var Lena..LENA!


Anonym

Ja vi kan skylla på henne om du vill för Irene var oxå med i leken....o sen vem som pratade med Henke vetifan!


någon

Berätta inte vem ni kommer ifrån.


Anonym

berätta inte vad ni kommer ifrån


Anonym

berätta inte vad ni kommer ifrån


Anonym

berätta inte vad ni kommer ifrån


Anonym

berätta inte vad ni kommer ifrån



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: