SKRIVET: 2008-08-05, kl 20:37:07 | PUBLICERAT I: Vardagen

Djävulen

Hon har blivet tagen. Eme har blivet tagen av djävulen... Djävulen heter WoW. Pratade med henne innan idag o frågade om vi skulle spela lite Wii o leka ikväll. "Ja kom du men jag ska nog wowa" "Hela kvällen?" "Ja, antagligen" Okej så kul är hon nu för tiden ja. Vet inte riktigt om jag ska beskylla Johan eller Fredde. Men Fredde spelade ngn annat innan på semestern, så jag tror nog att det är Johans fel faktiskt. Djävulen har tagit min syster ifrån mig.


Johat

Så indirekt är det jag som är Djävulen? :) Men jag och Fredde kan nog ta på oss skulden tillsammans, med glädje! :)


Anonym

Har aldrig nämnt ditt namn tillsammans med djävulen...du får tolka det som du vill ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: