SKRIVET: 2008-08-24, kl 22:04:09 | PUBLICERAT I: Vardagen

Bandy

Brr känns att hösten är på väg. Är ganska kyligt här hemma, men det är väl bara till att börja vänja sig för kylan. Ska nog ta inhandla en filt som jag kan ha över mig när jag sussar, fryser ju som ett djur när jag går o lägger mig. Ska även ta o köpa en tvbänk o rullgardiner sen så har jag nog fått iordning här hemma. Förutom köket då.
Ikväll har vi varit o tittat på när Fredde spelade bandy. Möttes av två pigga människor pp o louise o två mindre eller bakfulla människor johan o jimmy. Att dom orkar. Freddes lag vann med 7-2, duktiga pojkar. Bandyn var ganska okej att titta på idag faktiskt, inte alls så långtråkigt som i våras. Men det kommer kanske.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: