SKRIVET: 2007-11-17, kl 14:22:08 | PUBLICERAT I: Vardagen

Sliten

Ligger sliten o trött i sängen o tycker synd om mig själv idag. Var en intensiv kväll igår. Fest med Eme o Freddo o sen ut o dansa!! Fy, man ska inte gå ut o roa sig så på fredagen. Men sen på ett sätt så är det ganska skönt för man får hela söndagen att göra ngt o sen så känns det inte så jobbigt att gå till jobb på måndag heller. Men men nu får man sota för att man inte tog det lugnt igår!! Men det var kul o trevligt!! Dom är roliga dom där små filurerna..Eme, Fredde, Johan o Jimmy..dom är kuliga!! Kul att Eme frågar om jag vill leka med dom o så, det hade man aldrig kunnat tro för 7 år sedan. Katt o råtta....men det är tur att man blir äldre!

Ett år har gått...jag mår mycket bättre än vad jag har gjort...har varit jobbig men det gick..allt går bara man vill. Vet inte egentligen vad som har hänt i livet under det här året mer än att det har sprungit iväg. Har ju inte direkt gett mig ut o försökt hita ngn ny pojke...tror nog att jag behövde tid för mig själv. Ta hand om mig o skämma bort mig o göra som jag vill o vad jag inte vill. Har fått vara egoistisk ett tag...men det börjar bli tråkigt nu faktiskt. Hade varit mysigt att ha ngn att krama o pussa på o prata med o dela med sig utav sina känslor o tankar. Äta middag med o ligga i soffan o kolla film o mysa...men men...inom sin tid så kommer väl jag med att hitta min pojke..

Trevlig myslördag...Puss


Anonym

Självklart! Du får låna Freddo, men du får inte pussa på honom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: