SKRIVET: 2007-11-13, kl 19:01:50 | PUBLICERAT I: Vardagen

Ledig

Sitter hemma hos mamma, varit ledig idag skönt. Vaknade imorse o hade ont i mina så o kände inte för att dra på mig byxor underkläder o hela kittet. Ringde o förhörde mig om jag kunde ta ut ledighet o det gick bra. Med tanke hur mina kommande helger ser ut så. Inte ledig en hel helg förrän den 21 dec, helt sjukt. Nästan jobba hela tiden o barnpassning (ska bli kul att passa agge). Men allt annat runtomkring hade jag kunnat slippa. En vecka består utav 7 arbetsdagar o sen så 6 till ledig en o sen så 6 nya dagar. Fy fasiken. Att man ska ställa upp o ta på sig att jobba så mkt, men men förhoppningsvis så får man tillbaka det som idag.

Fick samtal av en vän i fredags kväll ang den här facebook. Inte klokt. Hon hade problem o fattade  varken ut el in. O inte jag heller. FÖrstår mig verkligen inte på det här med facebook mera (el har nog aldrig egentligen förstått mig på det). Det är kul att se vad ens vänner pysslar med o så, men allt det här andra runt omrkring. Varuvlar, vampyrer, pirater o grejor. För bövelen!!!

Sitter här i soffan o myser o är omplåstrad o insmord. Var hos sköterskan igår igen, ska fortsätta med det här i 2 veckor till o hoppas att jag själv får bukt på det. Lyckas jag itne med det så ska jag uppsöka doktorn ytterliger en gång. Känns lite hopplöst när man får ett utslag på en halvtimme en torsdagskväll! O ett till på natten!! Men men får väl hålla tummarna nu!! Det positiva i det hela är att jag får lov att raka mina ben!!!!! Ska ta o mysa med det ¨på fredag tänkte jag o riktigt njuta av att känna lena ben!!!

I helgen var det mys med fonude i Klågerup i fredags med Idol o Villiam!! Jobb i lördags o sen så fest för Kicki. Mötte upp Cindy vid halvett (tror jag) o sen så till Skeppsbron o sen till Etage. CIndy var klok nog att åka hem men jag o Tessan o pojkarna gick till Etage. O sen inte nog med det så hamnade vi till slut hemma hos Tessan o låg o snackade o sjöng o spelades gitarr. Var väl hemma vid halvåtta tiden o då fick jag ångest över att jag inte hade gått hem kl fyra!!!!!!!!!!!!

Puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: