SKRIVET: 2007-11-28, kl 21:00:38 | PUBLICERAT I: Vardagen

Fönster

Ikväll har jag putsat mina fönster. Får se hur resultatet blir imorgon när det är ljust.... Första gången jag har putsat fönster i mitt lilla liv!! Det var inte så svårt, men dom säger att det är svårt att inte få ränder. Men min tanke med det hela var att det skulle bli bättre än dom såg ut innan o det har jag nog lyckats med, får jag hoppas.

Har satt upp mina ljusstakar o stjärnan i fönsterna idag. Lite julkänslor trots allt. Har gjort en ljusstake med. Försökte slå fina rosetter med ett sidenband o det var inte det lättaste. Blev en vanlig halsduksknut ist. Det får duga.

Nu ska jag bara jobba 2 dagar till sen är det helg. Har nog aldrig längtat ef en fredag så mkt som jag längtar tills i övermorgon. Kan nog bero på att det var 2veckor sedan jag var ledig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: