SKRIVET: 2007-11-05, kl 21:41:02 | PUBLICERAT I: Vardagen

..

Då sitter man här ett år äldre....närmare 30 än 20...oj oj oj men det ska man väl ta sig igenom det med!!

Vet inte när jag skrev senast...kanske kan ha varit i augusti eller ngt. Har inte hänt så mkt sen dess egentliten tycker jag. Har varit en helg hos Sofie. Körde upp...drygt o en hisotoria för sig som jag inte okrar skriva om. Sen var Sofie nere o det var fest hos JV!! Sen Debaser el KB kommer inte ihåg vilket...eller jo det blev KB. Inte så kul men det var kul sällskap! Kul att träffa Sofies Kalle! Oktober månad ja...den har bara försvunnit. Varit sjuk har jag hunnit med 2ggr o inte är jag riktigt bra heller. Såren vill itne försvinna o dom har börjar vara sig lite nu igen...(förmycket info kanske) men men. Jag har hunnit fylla hela 26år. Hade tjejmiddag i lördags, alltid lika kul att bjuda hem töserna!! Underbara alla på sina sätt!! Sen låg jag hela söndagen o idag har jag tagit tag i disken...skäms!!!

Jag känner inte för att skriva mer så nu får det vara slut!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: