SKRIVET: 2007-11-18, kl 21:02:58 | PUBLICERAT I: Vardagen

Bandy

Sitter här o kollar på Parlamentet, dom är inte riktigt kloka ngn av dom!! Rikigt kul!!

Igår var det tacos o fotboll hos E o F. Gott! Somnade i andra halvlek o sov igenom resten utav fotbollen, skönt!! Idag har jag varit med Eme o Fredde hela dagen. Fika på Stranhem o sen lite affärer o sen bandy. Synd om dom att jag leker med dom hela tiden...men dom får ju säga till annars. O oftast så är det ju dom som frågar om jag vill med....eller så kanske dom bara tycker synd om mig. Ha haha! Vet inte varför jag ska hänga med på bandymatcherna egentligen..första 10-15 minuterna är helt okej men sen så blir det så tradit!!!! Kanske bara för att man inte hänger med o för att det går så himla fort. Det är roligare med fotboll!!! Förutom igår då...

Nu är det jobb i 12 dagar som gäller!! Bit ihop

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: