SKRIVET: 2007-05-28, kl 16:26:24 | PUBLICERAT I: Vardagen

Shirley

Oj oj oj, va tiden bara flyter iväg! Nu är snart hela maj borta o helgen som gick gick oxå förbi med stormsteg! Fredagen bjöd på grillning hos Anna o Morgan, somnade vid 23-tiden. I lördags jobbade jag och sedan var det examensfest! Jättekul! Vi var på Skeppsbron o där träffade vi ingen mindre ärn Shirley! Lite smått berusade som vi var så tog Kicki en bild på mig o Shirley som genast skickades iväg till Nettan! Kvällen avslutades på Etage o sedan med en promenad hem! Söndagen tillbringades på soffan o avslutades med en pizza!

Fick höra idag att Smulan (Det lilla kräket) har gått bort..väldigt ledsamt.. hon hade fått ngn hjärnblödning eller liknande. Jag som hade hoppats på att få träffa henne igen...men men..synd om Nettan bara..

Har bokat biljett till Sthlm..95kr!! Så billigt har jag aldrig rest förrut! Så nu ska jag bara stå ut 4,5h på ett tåg med!

Nu börjar det närma sig bröllopp!! Det ska bli så kuligt!!

Pussen o kramen


Eme

Har kräket dött?!?! Jag som tyckte om henne!!!


sofie

haha shirley :) hon bodde me emilys hotell. jag klarar inte av henne. tur hon hänger i malmö nu ist. gud va mkt vi ska hitt på när du e här!!! vi får planera snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: