SKRIVET: 2007-05-23, kl 14:28:15 | PUBLICERAT I: Vardagen

Maj

Då har hela majmånad försvunnit och jag har bott i min lilla lägenhet i 2 månader! Tiden går verkligen fort! Eller kanske ska kalla det min lilla knarkarkvart...enligt pappa så hade dom rislampor i knarkarkvarter på hans tid..hur nu han vet det..men det förtäljer inte historien o jag vill nog itne gräva djupare i det heller! Sen så har jag ju inte köpt ngr rullgardiner heller utan har ju en filt och ett lakan som fungerar ganska bra....eller ja...

Har suttit o kollat när jag ska ta mig till Sofie. Det är ju nästa billigare att flyga än vad det är att åka tåg. Tänkte boka det nu så fort som möjligt så är det färdigt! Ringde tösen men hon svarade inte, så jag får väl ta o göra det imorgon ist!

Har fått ny lön! Alltid välkommet med mera pengar!! Jätte kuligt!

I helgen ska jag jobba o sen så blir det examensfest ute på Dockan. Söndag får jag hoppas på sol så jag kan bli lite mera brun eller ja...röd! Nästa helg ska bli jätte rolig o helgen därpå så ska jag på brölopp, längtar så!!!!!

Mina tisdagar spenderar jag hemma hos Anna, Morgan och Villiam! Han är så söt! Idag fyller han ju faktiskt 2månader. Man ser riktigt hur han växer från vecka till vecka. Helt fantastiskt faktiskt!

Nu får jag väl jobba vidare eller ngt.....

Puss 


sofie

ska bli så kul me fröken ropsten igen!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: