SKRIVET: 2007-05-09, kl 12:02:30 | PUBLICERAT I: Vardagen

Lugnt o skönt

Ja, det har nog inte hänt så mycket sen senast... Helgen var lugn o skön, film på fredagen, mys med Cindy o Agnes på lördagen samt en drink m Kicki på Lilla T, sen hem o somnade väl in vid tretiden..grannarna hade fest både ovanför mig o brevid mig..lite olika musiksmak man kan ha. Men när jag hade lästa samma sida ca 20ggr o inte fattade vad där stod så kände jag att nog kan jag somna till musiken o det gjorde jag gott. Helgen innan dess så var det lite förfest...började välidigt bra som alltid, sen kommer tösen in o säger att hon har brutit nycklen i dörren ner till gården...ja ha ja, jag tyckte ju att det var en väldigt bra idé att ringa hyresvärden då o berätta o problemet, talade fint in på telefonsvararen kring tolv halv ett tiden tror jag att det. Vi hamnade på Hipp efter många om o men o promenader i staden, var där en stund när Elin tyckte att hon skulle bege sig hemmåt utan jacka...ja som det kan bli. Mådde inte helt 100 dagen efter men det får jag ju ta.

I helgen ska jag till Köpenhamn m Nettan o sen blir det restarurang med Kicki på lördagen! Ska bli hur trevligt som helst!!


Anonym

hej gumman!! hur e det?
har du tänknt ut när du vill till storstaden. det e jättebilliga biljetter på sj nu till sommaren så du vet =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: