SKRIVET: 2007-03-20, kl 15:52:43 | PUBLICERAT I: Sommar

Huvudet i en annan världsdel..

Helgen bjöd mig på en lugn hemmakväll i fredags, kolla målarfärg med pappa i lördags, det finns ju jättemånga färger att välja mellan..men jag är lite kräsen o vet inte vad jag vill har för ngn..men men det löser väl sig o sen så kan man inte måla lister med vilken färg som helst heller de ni!!!! Lördagskvällen blev det förfest på Högaholm o sen bar det iväg ner mot staden....o in i dimman...en runda på Lilla T o en i Slottstaden o sen så var kl 0500 o jag stupade i sängen. I söndags så drog Kicki ut mig i staden, med huvudet i en annan världsdel känndes det som följde jag glatt med henne i staden o sen så fick jag äta pizza...gott med lite onyttigheter efter en kväll med alkohol. Nu blir det 2 vita helger för min del, inte bra för kroppen min att jag dricker så där...o inte för minnet heller för den delen....


Emelie!

DU var mig en ordentlig fulletratt!


Anonym

hehe, skärp dig!! kan inte går runt o förlora massa hjärnceller sådär- snart kommer du, då e det RÖTT! tjolavippen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: