SKRIVET: 2007-03-25, kl 19:57:25 | PUBLICERAT I: Vardagen

Grisen...eller om man vill Det lilla äcklet....

Nyvaken...somnade i soffan hos Eme och Freddo med grisen i knät...skönt med en liten tupplur!! Grisen är en hund som jag passar, Smulan heter hon egentligen...men har fått smeknamnet Grisen....eller Det lilla äcklet....

Igår lördag så jobbade jag sen så kom mamma o Eme hem till mig o vi städade köket och packade ner mitt kök och sen så städade Eme toaletten, snäll flicka. Hon städade brunnen under badkaret....inte det fräschaste jag har varit med om...hon kallade på mig o ville att jag skulle komma in...hon bad mig oxå att jag skulle ta på mig gynekologhandskarna....gjorde snällt som jag hade blivet ombedd till...när jag närmar mig toaletten så är där en liten frän doft...modigt beger jag mig in på toaletten o ser en massa gegga som ligger vid brunnet...böjer mig ner o tar upp lite av den här geggamojjan....mycke mer än så klarar jag inte av....höll på att spy...fy fan va äkligt hår kan bli...till er alla..eller få som läser...rengör er badrummsbrunn OFTA!! Efter detta så begav jag mig till Värnhemstorget o sen så blev det Hipp.

Idag så har jag o Eme varit i Jakriborg, där var jättefint, har inte varit där innan. Sen så har vi hälsat på pappa i kollo, han hade målat så fint så finti utehuset. Sen har det blivet pizza med Eme och Fredde.

Grisen bara sover o sover....tänk så vaker man hade varit om hade fått all den skönhets sömnen.....:)

Puss o kram


sofie

SES SNART!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: