SKRIVET: 2007-03-30, kl 09:53:06 | PUBLICERAT I: Vardagen

Flyttlasset går imorgon

Nu har ytterligare en vecka gått..snart är det april, tänk vad tiden bara flyger iväg!

Igår var jag och hälsade på Villiam! Han är så söt o så liten o helt underbar. Tänk att det kan växa ett liv i magen, att en helt ny människa kan skpas inuti en, det är helt fantastiskt o sen att människan kan bli så söt...ja...det är ett under.

Imorgon flyttar jag ifrån Storgatan...lite veligt känns det faktiskt, men det blir nog bra när man har kommit därifrån. Så många minnen o ja....hade nog inte kännts rätt att bo kvar där ändå, den var ju trots allt min o Alex lägenhet..som vi hade valt att bo i hop i..så det är nog för det bästa att jag ger mig av.

På torsdag beger jag o Kathy oss till Sthlm o till Sofie! Det ska bli jättekuligt! Hoppas att vi hittar rätt bland tunnelbanan..kommer väl till att bli behandlad som ngn utomjording utav Stockholmsborna...tycker inte om dom egentligen. Tycker inte om Stockholm egentligen heller faktiskt, senast jag var där så trivdes jag inte så bra, alla bara springer och stressar runt som skållade råttor.. Där är inget lugn som det finns här i Malmö... Undra om Stockholmsborna dör i före oss....? Nä, jag gillar Malmö! Men det ska bli kul att hälsa på Sofie och komma till Stockholm (ja jag vet att jag nyss skrev att jag inte gillade staden), men att komma dit ngn dag o bara lulla runt (om man kan det) ska faktiskt bli trevligt. Att komma bort ifårn Malmö ett tag.

Nu ska jag ta o jobba vidare!

Pussen o kramen


sofie

SAKNAR DIG O KATHY!!! buuuh



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: