SKRIVET: 2007-06-18, kl 12:01:00 | PUBLICERAT I: Vardagen

Säng soffa golv säng soffa golv

Vilken tråkig helg jag har haft!! Känns som om jag inte har gjort ngt annat än att ha sovit. I fredags blev det inte mycket gjort somnade halv tolv vaknade på lördagen halv tio ut o sprang o sen så kom det förbannade regnet!!! Fy fan! Låg i sängen o läste..förflyttade mig till soffan..fåtöljen (inte lika skön)..golvet tillbaka till sängen o så höll jag på hela dagen fram till kl 16 då jag tvingade mig själv till att sova en stund. Sen ringde Anna o jag cyklade hem där o käkade pizza o mös med Villiam o tittade på film. I går hittade jag på lite mera, OBS med mamma o Eme, till Nettan o Martin o hjälpte dom att flytta sten o sen hem o gick en runda med Anna, Morgan o Villiam o sen till Eme o tittade lite på Kvartert Skatan.

Jag har kommit fram till att jag itne är hemma så ofta, allt jag gör hemma känns det som är att sova o duscha. Sen så flyr jag hemmet. Kan kanske bero på att jag itne har så många tv-kanaler att titta på o jag är en lite tv-människa. Sen jag flyttade till lägenheten har jag nog läst 10 böcker skulle jag kunna tro. O då är det ju inga böcker som man blir klokare av direkt utan det är ju mina pocket böcker om kärlek o trams som jag plöjer igenom som om dom vore mina vänner! Ska kanske ta o ringa hyresvärden o förhöra mig om när dom skulle koppla in kabel-tv´n...

Midsommar ska tillbringas i Klågerup! Kan bli trevligt!

Ikväll blir det middag med Kicki o sen så åker dom på brölloppsresa!

Ha det gött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: