SKRIVET: 2007-06-05, kl 10:53:52 | PUBLICERAT I: Sommar

Möhippa o träningsvärk!

Vilken underbar helg jag har varit med om!!!!!!! I fredags begav jag mig ut till Klågerup till Nettan för att göra frukostbullar till lördagen. Där intogs det champagne och vin sen blev det grillning! Underbart!!! Åkte hem o mötte upp Josefin som skulle bo hos mig! Sen i lördags då smällde det!!! Kl 0800 blev Kicki väckt o in stormade 15 glada tjejer som var redo för dagen!! Frukost intogs på sovrummsgolvet, champagne, jordgubbar, kaffe o bullar!! Sen bar det av till studion för att spela in en skiva! Robert tycker om mig o Vill ha dig i mörkert hos mig (på SKÅNSKA!). Hur kul som helst hade vi..eller i allafall jag. Lunch på Ribban o sen till Utmaningarnas hus...inte som jag hade förväntat mig men trevligt ändå. Där efter så blev det Laserdome. SKit kul var det! Lite negativ i början men det blev jätte bra!!! Middagen intogs hemma hos Malin, med Quiz och Jeopardy! Sen utgång på Hipp!!! Nä, det var en hellyckad dag!!! Jätteroligt!

I söndags kunde jag tyvärr inte röra mig o inte heller igår...hade fruktansvärd träningsvärk i varenda del utav min kropp!! Aj aj aj!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: