SKRIVET: 2007-06-29, kl 11:14:53 | PUBLICERAT I: Vardagen

Förvirrad människa

Hejsan hej!

Hämtade mina nya glasögon igår...billig fylla! Har gått in i saker igår..o när bilarna kommer o kör förbi mig så är dom vågiga tills jag har dom framför mig..konstigt värre! Men men det vänjer man väl sig vid ngn gång!! Är en fara för mig själv!

Jag har varit helt förvirrad (mer än annars) hela denna veckan, har varit jätte före i dagarna o i datumen! Var hemma på lunchen igår o gick ner i tvätt stugan o såg att det var ledigt som då i går kväll den 29juni! Glad i hågen så stoppade jag in min tvätt o tvättmedel o så o körde igång den. Cyklade tillbaka till jobbet, arbetade lite, tog en kopp kaffe o kollade i kalendern...28 JUNI! 29 juni är ju inte förns idag. Jag hade stulit ngn annans tvättid, o det får man ju aboslut inte göra speciellt inte när maskinerna tar 1½h för att bli färdiga!!! Var tvungen att ta en timmes komp så jag kunde få ut min blöta tvätt innan grannen kom, o det hann jag! Vilken tur!!

Veckan har spenderats hemma hos Eme som är helt själv hela sommaren när pojken hennes är iväg!

Snart nalkas semester o då blir det Sthlm o Sofie!!!!

    



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: