SKRIVET: 2007-06-12, kl 15:50:08 | PUBLICERAT I: Vardagen

Bröllopp

I lördags var det ängtligen dax för Kicki o Robert att bli man o fru! Blir lite tårögd bara jag tänker på dom. Dom var så vackra i sina fina kläder! Bar sedan iväg till Logen i Lund där det bjöds på fest! Helt underbar dag!!! Sådana dagar hade det kunnat vara fler av men alla kanske inte behöver gifta sig men med stämmingen o allt annat o alla var så glada!!! I like! Har lite svårt att glömma förra lördagen med då det var möhippa, så mycket roligt på två helger, o vad händer nu då???!

Var ganska så seg i söndags måste jag erkänna, försökte vara i solen så länge jag orkade men jag orkade inte så länge. Så det blev en snabb visit i parken hos Malin o sedan hem i sängen. Det var ju inte särskilt behaglig värme heller i värmen...men jag tordde att jag skulle kunna påskynda nykterhets processen...men tji fick jag!

Var stolt över mig själv igår när jag äntligen fick tummen ur...ja...o pumpade min cykel...cyklade iväg till Kicki o sen när jag skulle hem så fick jag punka.....varför ska allt vara så jobbigt för?????

Nu tycker jag faktiskt trots att det är ganska skönt med solen att det kanske kan bli lite svalare bara ngn dag....jag vill jag vill jag villl!!! Klarar snart inte av det här längre, känner mig som en gammal kärring när man klagara på ngtr som man har gått o längtat efter o tjatat över i 6-7 månader....aja varför blir man aldrig nöjd??

Puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: