SKRIVET: 2007-07-02, kl 19:08:28 | PUBLICERAT I: Vardagen

Köpenhamn

Juli redan o jag vet inte var våren o hela juni månad har tagit vägen! Som sagt fick mina glasögon förra veckan o jag har kommit på att jag inte ser så bra på långt håll. Tror ju knappas att jag kan ha blivet mycket blindare på den tiden som det tog att få glasögonen? Får kontrollera det imorgon!
I fredags somnade jag hemma hos Eme o sen så åkte vi på äventyr till Köpenhamn! Trevlig, väldigt trevligt! Vi gick faktiskt vilse när vi trodde att vi hade tagit en genväg....men icke! Sedan blev det förfest o Debaser (eller hur det stavas). Det var trevligt! Hamnade hemma hos eme igår o fick städa toaletten..hon hade visst ngn storstädning som skulle involvera hela familjen tydligen! Sen blev det hemlagad lasagne o mys!

Sofie kommer till Malmö denna veckan o det ska bli så kul att träffa henne!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: