SKRIVET: 2007-02-28, kl 11:12:15 | PUBLICERAT I: Vardagen

Mary Kay

Igår var det träff hemma hos Kicki med Mary Kay. Ett företag som säljer hudvårdsprodukter. Jag trodde att kvinnan som var där skulle dö när det blev min tur att berätta om hur jag vårdade mitt ansikte, "med tvål o vatten o sedan smörjer jag in det med vaselinkräm" sa jag. (Inte sådan vaselin i burk utan lotion). Jätte bra tycker jag men hon tyckte ju inte det så hon lurade på mig en ansiktstvätt och fuktighetskräm. Och ska jag vara helt ärlig så känns det ganska så skönt med fuktighetskrämen. Så något gott förde hon med sig...samt att jag belv ännu pankare än vad jag redan var.....

På lördag bär det av hem till Segevång för att göra vid håret (på tiden må jag säga!) sen förhoppningsvis till den nya lägenheten med pappa så han får se vad han har framför sig :) kvällen blir det middag hos Kicki o på söndag kommer lillsyster Såfi hem till mig på mat och film, ska bli jättekul att träffa henne!!! Senast hon var hemma så var jag lite bakis men det ska jag itne vara nu!!!!

Ha det gött


LILLASYSTER EMELIE!!!!!

Så du har dragit på dig en ny lillasyster. Räcker det inte med den gamla?!?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: