SKRIVET: 2007-02-26, kl 11:27:30 | PUBLICERAT I: Vardagen

Lugn helg

Helgen har varit lugn och skön. Tjejmiddag hos Kathy i fredags med filippinsk kyckling och hallonpaj med vaniljkräm! Underbart gott!! Sen var vi på en bar som vikarierade som fritidsgård, bara en massa skrikiga 18-åringar som rumlade runt. Gick en sväng till Metro sedan. I lördags var det då jobb, inte så mycket att göra. Sen var jag i staden med mamma, moster Pia och syster Emelie och skulle handla 1-års present. Skulle ha tag på en bok, Prinsessboken, inte den lättaste boken att få tag i måste jag säga. Med min underbara stora fantasi så fick jag nästan utbrott då jag itne visste vad jag skulle köpa till flickan, slutade med tre böcker och badpolare!!! Det gick hem hos det lilla livet i alla fall! Så då blev jag nöjd med! Kvällen bjöd på schlager hemma i soffan hos mamma. Ibland kan man undra vem det är som väljer ut låtarna som ska vara med, vissa låtar är ju helt katastrofala.

Om 33 dagar ska jag ta mitt pick o pack o bege mig från Lugnet....lite ledsamt faktiskt men man måste börja om på nytt...

Pussen o kramen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: