SKRIVET: 2007-02-16, kl 16:17:14 | PUBLICERAT I: Vardagen

1 April

Så där ja, då var det klart!! Den 1 april flyttar jag till Caroli City (inte i Caroli huset utan ngn gata bakom) o det ska bli så skönt att få en mindre lägenhet och komma igång med livet!!!!! Måste måla o greja lite, inte så snyggt med grått o gammelrosa överallt...det är sådana små saker man får ta! Kanske ta o anordna en målar helg för mina vänner....hi hi hi!! Nä pappsi får nog ta det den här gången, var ju inte så länge sedan jag målade den gamla!

Helgen blir nog lugn, ska jobba imorgon men man vet aldrig vad man får för sig!!

Pussen o kramen


sofie

tjoolavipp! så det är den 1 april. jag kommer ju va i malmö den 3-5 mars. vi kan väl käka nånstans? kraam. men när kommer du hit. jag vill veta nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: