SKRIVET: 2007-04-23, kl 10:19:28 | PUBLICERAT I: Vardagen

Lugnt o skönt

Nu är jag äntligen färdigmålad i min lägenhet! Okej, köket återstår men det för bli ett projket för sig lite senare!

Har haft inneboende i en vecka nu, Kicki har bott hos mig. Det har varit jätte trevlig med lite sällskap.

Helgen har varit ganska lugn, synd bara att det har varit så kallt ute. I fredags blev det städat där hemma o efter ett glas vin  så somnade jag så gott i soffan...yrvaken vid ett tiden kröp jag ner under täcket! I lördags så var dagen väldigt lång, vaknade vid tio käkade frukost o så, vid ett kom Annette o Martin hem o hälsade på. Kvällen bjöd på överraskningsfest i Klågerup för Martin. Det var jätte trevligt! Mat o skitsnack o sen så allsång framför karaokien. Var trevlig att träffa Alex, var ett tag sedan faktiskt. Ludde har jag heller inte sett på evigheter så det var bara bra. I säng vid halv två i lördags, jätteskönt!! Igår så blev det tillslut lite tvättande.

Sofie var nere i helgen, men jag var itne hemma då hon tänkte hälsa på mig, jätte tradigt faktiskt, hoppas att hon kommer ner snart igen!

Eme fyller år på söndag..öppethus har jag hört ryktesvägen men ingen inbjudan nä.....


Ha det så gött

Puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: