SKRIVET: 2007-04-13, kl 11:57:32 | PUBLICERAT I: Vardagen

Legitimation på sällskapet, tack......GRRRRR!!!

Systembolaget har infört en ny rutin! Är man med som sällskap på systembolaget så ska sällskapet visa legitimation....i varje fall på systemet på Mörby Centrum! Gissa om jag gick upp i taket när kärringen frågade mig om leg när Kathy inhandlade 2 cidrar..... "Hade det varit till mig så hade jag själv kunnat handla det" sa jag till kärringen. 2 cidrar, va tror hon!!! FY!!!!

Imorgon blir det jobb o sen så ska jag provsmaka vin...måste se vilket Kathy ska köpa med sig hem till mig från Deutchlandet! Ja, jag vet att det är en ursäkt.......

Målade sovrummet igår kväll..går sakta men säkert framåt!!!

Pussen o kramen


sofie

så e dte i malmö me gumman! du såg för ung ut helt enkelt, smält det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: