SKRIVET: 2006-09-28, kl 14:39:46 | PUBLICERAT I: Vardagen

Feber

Feber..vaknade tidigt i morse med feber...inget kul alls! Skickade sms till chefen kl 0645, skrev att jag tyckte att det var lite tidigt att ringa. Två minuter senare ringer hon! Då är hon på väg till träningen, riktigt hurtig kvinna det där!  Mår bättre nu, så nu har jag plockat i ordning här hemma.

Mannen min är ute o ränner i staden efter läroböcker. Så ingen att prata med inte!

Skönt att det snart är helg. Då blir det 25-år fest på landet med buffé o allt det innebär! Ska inte bli så "glad" som den senaste 25-års festen, trots att jag har en hel månad att ta igen.

Nu måste jag sluta!

Puss o kram


sofie

du måste friskna till!!! får inte bli sjuk nu, det e inte vinter än!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: