SKRIVET: 2006-10-12, kl 20:13:41 | PUBLICERAT I: Vardagen

ROM!

Jaha ja..då har man börjat träna. Body Pump heter det o man får skit ont i sina muskler. Jag har hittat muskler på min kropp som jag inte trodde att jag hade...trodde typ att mina magmuskeler hade försvunnet..men dom finns där ska jag be att få tala om...sen så har jag muskler kring knäna...inte illa det!!! Ha ha ha Lårmuskler finns kvar med trodde nästan att allt hade förtynat (heter det så?) bort. Men men så är det!

Rom!!!!!!!! Jag ska äntligen få åka till mitt drömresemål. Jag vet att det inte är så långt bort men ändå, jag ska till ROM!!!!!!!!!! Det ska bli så kul o så trevligt!!!!! Vet inte varför jag blir så exalterad, men ja..Rom, men det är jag o det ska bli så skoj!!

Vi var på Brogatans restauran i lördags o då helt plötsligt så blev det helt mörkt. Då hade strömmen gått på hela Lugnet. Var borta typ i 45min. Stakars dom som såg fotbollen tur att inte vi var hemma då!!!! Men elen kom tillbaka o allt ordnade upp sig!! Dricka kunde man ju få så det gick ingen nöd på oss! :)

I helgen ska vi upp till mormor på middag får se om man överlever det!

Trevlig kväll


so

awww gums e du exalterad ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: