SKRIVET: 2006-10-24, kl 16:30:35 | PUBLICERAT I: Vardagen

Ett år

Så där jag då har ytterligare ett år gått utav mitt liv...o efter denna gången så går det väl bara ut för!!! Iiiii...men men man får väl göra det bästa utav det helt enkelt!

Helgen bjöd då på middag hos Kicks o Robert i fredags, konsert med The Hidden Cameras på Mejeriet i lördags i söndags bjöd bebin mig på middag o jag fick paket!!!  JIPPIE! Jag tror nog att mina nära o kära tycker att jag börja se sliten ut...SPA-behandlingar till höger o vänster!! Men det är alltid kul! Får ta o beställa en tid så jag kan bli ompysslad o nyfräsch!

Dagen i dag är grå, trist o nu har det börjat regna igen. Nu känns det verkligen att hösten är på väg, men den är fortfarande väldigt varm, tycker jag, om det inte blåser vilket det gör typ alltid!

I helgen blir det jobb och frisering! Det ska bli så skönt att bli nyfärgad o nyklippt! Det var ett tag sen kan man ju säga...

Sofie, din lilla räka, ska du komma hem en hel vecka snart eller missförstod jag din blogg??????!!!!
Bara du inte glömmer att ge mig vårdnaden utav Dr Troy ett tag! Det var ju ett tag sen jag träffade honom, det börjar bli dax snart...känns som om jag har väntat en evighet  på honom!! O på dig......<3 Puss

Ha det bra
 
Puss o kram


sofie

fan jag e en loser. glömt din födelsedag. vet inte ens än när det var.. =/ jag ska va hemma en hel vecka jepp!! så vi ska dra till ölcafeét. o så ska vi fira din födelse. jepp jepp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: